Veelgestelde vragen

Levertijden

Onze artikelen kunnen binnen 3 werkdagen worden geleverd, dit is echter wel na goedkeuring digitale drukproef en ontvangst betaling. Ook hebben wij een bepaald aantal producten die enkel in overleg al binnen 24 uur leverbaar zijn (tegen spoedkosten). De leverdatum is afhankelijk van uw snelheid van betalen.

Wat zijn instelkosten?

De instelkosten zijn de kosten die worden gemaakt in de voorbereiding van uw bestelling. Denk hierbij aan het maken van mallen, het afstellen van machines, etc.  Deze variëren per drukkleur en positie.

Hoe leveren wij onze logo’s en teksten aan voor de bedrukking?

Graag ontvangen wij uw aangeleverde bestanden in EPS-bestanden van hoge resolutie. Bent u niet in het bezit van een EPS-bestand, dan heeft vaak uw reclamebureau het gevraagde bestand wel. Is het alsnog niet mogelijk om een EPS-bestand toe te sturen, dan kan onze studio uw logo digitaal maken met de daarvoor geschikte software, hier zitten extra studiokosten aan verbonden. Deze kosten zijn €60,- per uur exclusief BTW (er wordt nooit minder dan 1 uur doorberekend).

Drukproef

U krijgt in alle gevalle gevallen een digitale drukproef per mail toegestuurd. Nadat u hierop akkoord hebt gegeven gaat de productie in gang. Indien u na 2 weken van bestellen geen artwork hebt aangeleverd gaan wij er vanuit dat u de producten onbedrukt wenst te ontvangen, en worden deze zodanig uitgeleverd.

Hoe zit het met de PMS kleuren?

Tijdens het bestelproces wordt u gevraagd om een kleur te selecteren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van PMS kleuren (Patone Matching System). Ook wordt u gevraagd een keuze te maken in lettertype.  Houd er altijd rekening mee dat de ondergrond van het te bedrukken artikel ook effect heeft op het gewenste eindproduct. Kleine afwijkingen van kleur zijn mogelijk. Het kan dus zo zijn dat uw huiskleur op papier afwijkt van het eindproduct. Nagenoeg elke PMS kleur is bij ons te bedrukken, het komt maar zelden voor dat dit niet mogelijk is.

Wijze van betaling

Al onze prijzen zijn exclusief btw en verzendkosten. Maakt u de keuze om uw product te laten bedrukken dan zijn deze kosten evenals als de instelkosten al in de totaalprijs verwerkt. Na ontvangst van uw bestelling krijgt u van ons een factuur toegestuurd per email.  Na het ontvangen van uw betaling wordt het productieproces in werking gezet. Er wordt niet uitgeleverd voordat de factuur voldaan is, maar dit ontslaat u niet uit uw afnameverplichting. Tevens hangt de voor u gewenste afleveringsdatum af van de snelheid van uw betaling.

Voorraden

Wij zijn constant bezig om al onze artikelen ruim voorradig beschikbaar te hebben. Mocht het door u bestelde product plotseling uitverkocht zijn, dan nemen wij uiteraard contact met u op voor verdere assistentie om een ander product te kiezen.

Hoe worden mijn mokken verzonden?

Uw mokken worden  degelijk verpakt in dozen en eventueel op pallets aangeleverd. Deze worden verzonden met landelijke transporteurs. Heeft u bepaalde eisen met betrekking tot aflevering dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Bent u benieuwd naar de status van uw bestelling dan kunt u die natuurlijk bij ons opvragen. Middels Track & Trace nummer kunnen wij u dan de status van uw bestelling geven.

Reclames
U kunt binnen 8 dagen reclameren. Heeft u klachten dan worden deze conform onze interne klachtenprocedure correct in behandeling genomen.

Algemene Voorwaarden
Wij werken conform de algemene voorwaarden zoals deze door onze branchevereniging PPP (Platform Promotional Products) worden voorgeschreven. Alvorens u kunt bestellen, vragen wij u tijdens het bestelproces hiermee akkoord te gaan.